Monday, June 11, 2012

Summary of my life, 1999-2001~ part 1

Hi, entry title tak leh blah, macam esei zaman sekolah, haha. Currently at my hometown, having a long holiday. Ceh, seminggu je pun, hehe. But I miss my ride already, lol.

Well, since dah kat kampung, as usual my bedroom is in total chaos. Dengan katil yang bersepah takde cadar n bantal entah ke mana, lantai berhabuk, dinding penuh sawang, adoi la. Ini la akibatnya bila umah tak ramai pompuan.

Memandangkan aku ni total freak neat, mula la aktiviti mengemas. Then terjumpa la kotak2 buku zaman belajar dulu. Dalam tu ade tadaaaaa, my diaries. Hohoho, diary zaman sekolah from form 3 until form 5, hehe. So, aku baca balik n gelak sorang2, lawak kot.

Here are the summary started from 1999, form 3 SMK Panji.

1999 ~ zaman aku tergila2 kan Nazrul, mamat kelas 3P1, kelas pandai tuuu, haha. Setiap page diary ade nama dia n ayat2 jiwang nak mampos! Tak sangka aku mampu buat ayat2 sebegitu rupa, haha. Actually kami sama2 minat tapi masing2 dk pendam je perasaan. Maybe sebab lahir bulan yg sma, April, so jenis yg pendam ja. Member2 ramai yg dk kenen2 kn kami tapi cmtu je la, dua2 dk pandang2 n jeling2 dari jauh ja, hehe.

Kalau la aku ade jodoh ngn dia, memang kami sgt secocok, sebab dia tinggi, kulit gelap cm aku gak, kurus cm aku gak, haha. Bak kata org made in heaven la konon, kuikui. Tapi takde jodoh sbb dua2 keras kepala taknak buat first move smpi la dia pindah g sekolah teknik masa form 4. Berpisah jua la, sedih la jap time tu, haha gedik!

Tahun 1999 gak tahun aku start gaduh with my stepmom. Actually byk gambar Nazrul tu dlm diary tu tapi my stepmom curi2 baca my diary n amek semua gmbar2 tu. I'm totally pissed off that time. She showed the pics to my dad. Phuii! Tahun ni gak aku mula buat hal sendiri n hidup sendiri. Aku mcm anak buangan dlm family sendiri. Jiwa memberontak, hati menangis dgn nasib sendiri. Tapi aku teruskan hidup gak walaupun hati terseksa.

Tahun 1999 gak tahun aku mula joint wall climbing kat Kompleks Belia Dan Sukan dekat ngan rumah aku ni. I love this activity, I went to the complex almost everyday. They trained me to climb the wall and well, I'm not afraid of height. From wall climbing to flying fox and abseiling, I tried everything. I also learnt how to do the knot, the gadget involved, the safety measure that u must always follow. I even participated in wall climbing event at Kenyir Lake at Terengganu. But of course, my dad didn't support me because it too 'manly' for me. I'm a girl, I'm not supposed to panjat2 sana sini. So, after PMR, I quit.

Well, to summarize, the whole page in my diary basically about my life at school. My first crush, Nazrul, then more about the girls, we called ourselves Brutal Intensely Group, haha. I also realized that aku byk gila berjalan sana sini after school. Lepak2 with the girls, went to KB town, wow, kaki lepak rupanya aku ni, haha.

Well, tu je la kot for year 1999. Later will continue with Millenium Year 2000.

Chiow!
Kat Tasik Kenyir, 1999. 

Bro n sis yg byk beri guidance. Sempoi punya org ni! 

Hohoho, touch the peak! 



diaries tiga tahun, hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...